A görkorcsolya hatása

Fogyhat a görkorcsolya

Tartalom

fogyhat a görkorcsolya

Írta: Gergelyfi Róbert A posztot elolvasva reményeink szerint mindenki kedvet kap majd ahhoz, hogy kipróbálja ezt a nagyszerű sportot, szabadidős elfoglaltságot.

Miközben azt is megmutatjuk, hogy a görkorcsolya milyen hatással van a mindennapjainkra, a szervezetünkre, az általános közérzetünkre. A görkorcsolya egy több száz éves múltra visszatekintő sportág, amely a jégkorcsolyából fejlődött ki, feltalálójának egy belga kézművest, Joseph Merlint tekintik.

fogyhat a görkorcsolya

Görkorcsolya: mikor, hol, hányszor? Ahhoz, hogy a görkorcsolya hatása a lehető legjobb legyen, érdemes betartanunk pár alapszabályt. Három-négy hónap elteltével ez már akár 60 perc is lehet, az időtartam bármeddig emelhető.

Esős időben vigyázzunk a fokozott csúszásveszélyre, és lehetőleg nappal görkorcsolyázzunk, amikor a fényviszonyok megfelelőek. A görkorcsolya a ritkábban használt izmokat mozgatja meg, és megerősíti a láb és a törzs izmait is.

fogyhat a görkorcsolya

Fokozza az állóképességet, emellett javítja a koordinációs készséget. Azoknak a hölgyeknek különösen ajánlott, akik feszesebb fenékre vágynak.

fogyhat a görkorcsolya