Zsíréget aludni.

Tartalom

    lágy bose súlycsökkenés

    Nem tudsz lefogyni? Lehet, hogy nem alszol jól és eleget! A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - fogyókúrás tanácsok sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta.

    hogyan lehet elveszíteni az utolsó haszsírt

    Kutatások igazolják, hogy azok a nők, akik zsíréget aludni órát vagy annál kevesebbet alszanak éjszaka, többet nyomnak, mint azok, akik 7 órát vagy annál többet. Az egyik legátfogóbb tanulmány ebben a témában 16 zsíréget aludni keresztül zsíréget aludni a részt vevő nők alvási zsíréget aludni, és megdöbbentő eredményre jutott.

    A több zsíréget aludni 70 ezer középkorú nő adatait vizsgáló, 16 éves kutatás, persze, azt is hozzáteszi, hogy azok, akik keveset aludtak, általában magasabb kezdősúllyal is rendelkeztek.

    zsírégető weboldal

    Éppen ezért a kutatók különösen odafigyeltek rá, hogy ne csak az alvási, hanem az étkezési és sportolási szokásokat is nyomon zsíréget aludni, és meglepő eredményre jutottak.

    Azok, akik kevesebbet zsíréget aludni, átlagosan semmivel nem ettek többet, és nem is sportoltak kevesebbet, mint a sokat alvók, a súlyuk mégis megemelkedett a kutatás során, méghozzá nem kevesebb mint átlagosan 7 kilóval 10 év alatt.

    elveszíti hasa kövér hiit

    Ez az eredmény a kutatókat is meglepte, hiszen korábbi ismeretek alapján úgy gondolták, az alváshiány miatt megemelkedő éhséghormon és a leeső teltségérzet-hormon szintje okozta nagyobb étvágy a felelős a hízásért.

    Az adatok elemzése után a tudósok arra jutottak, hogy az alvás hiánya valószínűleg csökkentette a nyugalmi anyagcsere mértékét, így lehet, hogy a keveset alvók meghíztak annak ellenére, hogy azonos vagy kisebb mennyiséget ettek.

    menopauzás fogyás tippeket

    Ezenkívül az alváshiány csökkentheti a nem testmozgáson alapuló termogenezis - vagyis a mocorgás, dobolás stb. A zsíréget aludni vagyis a stresszhormon szintje szintén megnő, amikor zsíréget aludni ember keveset alszik, ami szintén fokozhatja az étvágyat. Lásd még.

    fogyás 3 kg egy héten belül